Με την ευκαιρία της ανάθεσης ως Επίτιμου Διδάκτορα του Πολιτισμού της Ενότητας εις την Αγιότητά Του Βαρθολομαίο Α', Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως και Οικουμενικού Πατριάρχη, από το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Σοφία, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω για την πνευματική μου εγγύτητα και απευθύνω τους πιο θερμούς χαιρετισμούς μου σε όλους τους παρόντες.

Στέλνω ειδικούς χαιρετισμούς στον αγαπημένο μου αδελφό Βαρθολομαίο, με τον οποίο μπορώ να ανανεώσω συναισθήματα βαθιά και με ειλικρινή εκτίμηση. Είμαι ικανοποιημένος με αυτό το βραβείο, που, εκτός του ότι είναι μια νόμιμη αναγνώριση της προσήλωσής του στην προώθηση του πολιτισμού της ενότητας, συμβάλλει θετικά στην κοινή διαδρομή των εκκλησιών μας για την πλήρη και ορατή ενότητα, στην οποία τείνουμε με αφοσίωση και επιμονή.
Εύχομαι το Πανεπιστημιακό Ίδρυμα Σοφία, να ακολουθήσει το χάρισμα του Κινήματος Focolare και να παραμένει ανοικτή εις την δράση του Πνεύματος, και να συνεχίσει να είναι ένας τόπος συνάντησης και διαλόγου μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών και θρησκειών.
Με τη διαβεβαίωση των προσευχών μου, και σας ζητάω να προσεύχεστε και σεις για μένα, μεταδίδω την ευλογία μου σε όλους τους παρευρισκομένους.
Πάπας Φραγκίσκος



ΠΗΓΗ: http://en.radiovaticana.va/news/2015/10/26/pope_sends_message_as_patriarch_receives_honorary_doctorate/1182240 ΚΑΙ http://fanarion.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top