Εἶναι πολὺ ἀξιοπρόσεκτα τὰ ὅσα ἔγραψε ὁ δημοσιογράφος Ἠλίας Μαγκλίνης στὴν «Καθημερινὴ» τῆς 20ῆς Ὀκτωβρίου 2015. Ὁ κ. Μαγκλίνης ἀναφέρει τὸν διάλογο ποὺ εἶχε μὲ τὸν Αἰγύπτιο μουσουλμάνο Σέϊφ. Ὁ Σέϊφ, ποὺ εἶναι ἐκδότης, ἀγαπᾶ τὰ βιβλία, γνωρίζει καλὰ τὴ διεθνῆ λογοτεχνία, μιλᾶ ἄριστα Ἀγγλικὰ καὶ Γερμανικὰ καὶ καταλαβαίνει τὰ Γαλλικά, γνωρίσθηκε δὲ μὲ τὸν Ἕλληνα δημοσιογράφο στὴν Ἔκθεση Βιβλίου στὴ Φρανκφούρτη ποὺ ἔγινε στὰ μέσα Ὀκτωβρίου.

.             Ἀναφέρει ὁ κ. Μαγκλίνης: «Στὸ τρένο ἀπ’ τὸ Βισμπάντεν στὴ Φρανκφούρτη καθισμένοι πλάϊ – πλάϊ τοῦ μιλῶ γιὰ ἕναν Πακιστανό, τὸν Σαχίντ, ἕναν εὐγενέστατο τυπάκο, ποὺ σπούδαζε βιοϊατρικὲς ἐπιστῆμες, μὲ τὸν ὁποῖο ὅμως, ὅταν ἡ κουβέντα πῆγε στὸν Σαλμὰν Ρουσντί, δοκίμασα μιὰ δυσάρεστη ἔκπληξη». Γιὰ ὅσους δὲν γνωρίζουν, ὁ Σαλμὰν Ρουσντὶ εἶναι ἰνδικῆς καταγωγῆς καὶ ἔγραψε τὸ βιβλίο «Σατανικοὶ στίχοι» μὲ ἀναφορὲς στὸν Μωάμεθ ἀπὸ τὸ Κοράνι. Τὸ βιβλίο τοῦ Ρουσντὶ ὅμως προκάλεσε σάλο καὶ ὀργὴ στοὺς μουσουλμάνους, οἱ ὁποῖοι τὸν ἀποκήρυξαν μὲ «φετφά», προσφέρον­τας 3 ἑκατομμύρια δολάρια σ’ ὅποιον θὰ τὸν σκοτώσει. «Ἂν τὸν εἶχα μπροστά μου», τὸν Σαλμὰν Ρουσντί, εἶπε ὁ Σαχίντ, «θὰ τὸν στραγγάλιζα μὲ τὰ ἴδια μου τὰ χέρια». Ἀκούγοντας τὴν ἀπάντηση αὐτὴ ὁ Σέϊφ ἔπιασε ἁπαλὰ τὸ μπράτσο τοῦ Ἕλληνα δημοσιογράφου καὶ τοῦ εἶπε: «Φίλε μου, ἐγὼ δὲν εἶμαι ἔτσι».
.             Στὴν Ἑλλάδα, τοῦ προσέθεσε ὁ Ἕλληνας δημοσιογράφος, γίνεται «συζήτηση περὶ τοῦ ἂν πρέπει ἢ ὄχι νὰ ἀνεγερθεῖ ἰσλαμικὸ τέμενος στὴν Ἀθήνα. Ὁ Αἰγύπτιος Σέϊφ «μὲ κοίταξε», διηγεῖται ὁ Ἕλληνας συνομιλητής του, «λίγο πιὸ σκεφτικὸς αὐτὴ τὴ φορά, καὶ μὲ ξάφνιασε. ‘‘Κοίτα’’, μοῦ εἶπε, ‘‘καλύτερα νὰ μὴν φτιάξετε τέμενος’’. ‘‘Γιατί;’’ τὸν ρώτησα ἔκπληκτος – ἔκπληκτος ποὺ ἕνας μουσουλμάνος ἀπὸ τὴν Αἴγυπτο μοῦ ἔλεγε κάτι τέτοιο. ‘‘Διότι’’, μοῦ ἀπάντησε πολὺ ἤρεμα, ‘‘θὰ ἀποκτήσετε εὔκολα φονταμενταλιστὲς στὴν Ἑλλάδα. Ὀργανωμένους φανατικούς. Τὰ τεμένη στὶς δυτικὲς χῶρες μετατρέπον­ται πολὺ συχνὰ σὲ κέντρα διασπορᾶς μίσους καὶ στρατολογήσεως τρομοκρατῶν. Ἂς προσεύχονται στὰ σπίτια τους. Σ᾽ τὰ λέει αὐτὰ ἕνας ἄνθρωπος ποὺ προέρχεται ἀπὸ μία χώρα ποὺ ἔχει πληγεῖ ἀπ’ τὸν φανατισμό. Πρῶτοι ἐμεῖς ὑποφέρουμε ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς τύπους, ξέρεις’’»!…
.             Νομίζουμε πὼς ὅσοι ἐπιμένουν ἄκριτα καὶ ἐπιπόλαια γιὰ τὴν ἀνοικοδόμηση τεμένους στὴν πρωτεύουσα τῆς Ἑλλάδος δὲν χρειάζονται ἄλλο ἰσχυρότερο ἐπιχείρημα. Ἐπιχείρημα προερχόμενο ἀπὸ μουσουλμάνο, γιὰ νὰ πεισθοῦν ὅτι πρέπει νὰ σταματήσουν κάθε ἐνέργεια ἀνοικοδομήσεως ἑνὸς τέτοιου τεμένους. Ἐπιτέλους εἶναι καιρὸς νὰ λογικευθοῦμε καὶ νὰ προφυλάξουμε τὸν τόπο μας ἀπὸ νέες περιπέτειες…



ΠΗΓΗ: osotir.org

AΠΟ ''ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

1 comments:

  1. Πάντως, έχω τη γνώμη, οι Σιωνιστές δεν θα συμφωνήσουν ούτε με τον κ. Σέϊφ, ούτε με τον αρθρογράφο. Δεν θα συμφωνήσουν μάλιστα και οι εδώ (εκάστοτε) κυβερνώντες. Επειδή οι Σιωνιστές, αυτοί που ξέρουν να φτιάχνουν πολέμους και ύστερα να φέρνουν τη δημοκρατία και την ειρήνη, θα τους υποσχεθούν την πολυπόθητη ανάπτυξη. Θα τους χαρίσουν (ή κουρέψουν) το χρέος !

    Ωωω, τί θαύμα μπαμπά !

    Είναι όμως και κάτι άλλο. Οι ομοϊδεάτες μιας ελληνικού τύπου "σαρία", που επί του παρόντος καλύπτονται πίσω από κράνη και κουκούλες, λέγω την αντιεξουσία και την αναρχία - άντε, να βάλουμε μέσα και τη νέα κοπή της αρχαιολατρείας -,, οφείλουν να αποκτήσουν κι αυτοί μια στέγη. Το τζαμί είναι μια κάποια λύση.
    Νομίζω, αντιλαμβάνεστε τι εκρηκτικό μίγμα θα είναι αυτό και πόσο θα το επιθυμούσε η ελίτ της τάξης του One World και One Religion.

    Εσείς με τη Σαρία / εμείς με το Δία
    Όλοι με τη βία / ζήτω η αναρχία
    (ελληνικό χαλιφάτο indymedia)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top