Αναγνώσαμε άρθρο το οποίο υπογράφουν μερικοί ανώνυμοι ως ''ΡΩΜΗΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΙ''. 

Ένα άρθρο, όσο το δυνατόν φτιαγμένο όμορφα, με πρόλογο, Α΄ και Β΄ μέρος, επίλογο και βιβλιογραφία! Ένα άρθρο το οποίο όσο όμορφα και να θέλεις να το παρουσιάσεις, είναι αδύνατον να κρύψεις την συκοφαντία, την διαστρέβλωση, αλλά και τον σκοπό του. 

Το άρθρο είναι μία ανάμειξη του βιβλίου ''Τα δύο άκρα'' του π. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, με διαφόρους λόγους όσων έγραφαν κατά των Παλαιοημερολογιτών ανά καιρούς. 

Στην ουσία το κείμενο αυτό, εν έτει 2017, δεν προσφέρει εντελώς τίποτα, (εκτός από τον σκοπό-στόχο που οι ανώνυμοι ''ΡΩΜΗΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΙ'' θέλουν να πετύχουν), και φυσικά ο σκοπός αυτός είναι να απομακρυνθεί ο κόσμος από τους κατασυκοφαντημένους εδώ και έτη Παλ/τες. Γνωρίζουμε (όπως και οι ίδιοι γνωρίζουν), ότι ο κόσμος βρίσκει καταφύγιο στους Παλ/τες, και καλά κάνει, άσχετα με τις όποιες συκοφαντίες εξαπολύουν γνωστοί και άγνωστοι έτη και έτη..... 

Αν έγραφαν προ πολλών ετών οι αγαπητοί ''ΡΩΜΗΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΙ'', να είσθε σίγουροι ότι δεν θα δέχονταν ούτε την διακοπή της μνημονεύσεως των κακοδόξων Επισκόπων, αλλά βλέπετε σήμερα δεν μπορούν να το αποφύγουν (ειδικά μετά την Σύνοδο του Κολυμπαρίου), οπότε και μας παρουσιάζουν ένα πρόσωπο ''οικονομίας'' δια όσους αποτειχίζονται, λέγοντας ότι έχουν την δυνατότητα όσοι θέλουν να αποτειχισθούν αλλά δεν είναι και υποχρεωμένοι!!! 

Μάλλον οι σημερινοί πάσης φύσεως αποτειχισμένοι θα πρέπει να ευχαριστήσουν τους ''ΡΩΜΗΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΥΣ'' δια την δυνατότητα ''οικονομίας'' που παρέχουν εις αυτούς, διότι εάν έγραφαν προ ετών αμφιβάλλουμε αν θα έγραφαν υπέρ της διακοπής μνημοσύνου!Αλλά όπως προαναφέραμε, σήμερα δεν μπορούν να το αποφύγουν, οπότε αλλάζει και το προσωπείο αναλόγως της περιστάσεως.......


Θα απαντήσουμε-απολογηθούμε; Βεβαίως και θα απαντήσουμε, και θα απολογηθούμε, και θα δούμε ποιοί Προτεσταντίζουν, ποιοί αιρετίζουν, και ποιοί λέγουν αλήθειες και ψεύδη!


1 comments:


  1. Είχα την ατυχία να διαβάσω το κείμενο αυτό.

    Από την αρχή μέχρι το τέλος του κειμένου, κυριαρχεί η Επιφάνια εκκλησιαστική σχιζοφρένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top