O κ. Ντετζιόρτζιο, έγραψε άρθρο-απάντηση    (https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2017/10/blogpost_168.html) (το οποίο σε μορφή Α4 είναι 21 σελίδες με την εν λόγω γραμματοσειρά), προς το ιστολόγιό μας με τίτλο:  ''Απάντηση στον λίβελο του παλαιοημερολογίτικου ιστολογίου «Εν τούτω νίκα»''. Δεν πρόκειται να γράψουμε τόσες σελίδες, το έχουμε κάνει παλαιότερα δίχως κανένα όφελος, απλώς θα διευκρινήσουμε αυτά που κρίνουμε ως απαραίτητα από τα λεχθέντα του κ. Λ. Ντ.

Αναφέρει ο ίδιος:

«Κι ἐνῶ τὸ παλαιοημερολογίτικο ἱστολόγιο «Ἐν τούτῳ νίκα» μὲ αὐτὸ τὸ κείμενο-λίβελο ἀναλαμβάνει τὴν ἐκπροσώπιση τῆς «τρόϊκας» τῶν ἁγιορειτῶν αὐθαιρέτως καὶ ἀναρμοδίως τάχα;— οὐδὲν λέγει γιὰ τὴν ταμπακέρα, περιοριζόμενο στὴν φράση «παρουσιάζει ἕνα πλούσιο ‟κουτσομπολιόˮ τὸ ὁποῖο θὰ ζήλευε κάθε γραΐδιο!». Ἐξαπολύει ὅμως ἕναν ὀχετὸ ψευδῶν καὶ παραποιήσεων καὶ καθοδηγήσεως τῶν ἀναγνωστῶν κατὰ «τοῦ πρώην Παπικοῦ Λαυρέντιου Ντετζιόρτζιο», προκειμένου νὰ τὸν ἀπαξιώσει κι ἔτσι νὰ καταστήσει ἀναξιόπιστο τὸ κείμενό του!...».

Η εν λόγω ''ταμπακέρα'' που αναφέρει ο κ. Ντετζιόρτζιο, για εμάς συνεχίζει να είναι «....ἕνα πλούσιο ‟κουτσομπολιόˮ τὸ ὁποῖο θὰ ζήλευε κάθε γραΐδιο!». Είναι η άποψή μας και σε όποιον δεν αρέσει κάλλιστα μπορεί να μην συμφωνήσει! Αυτό που μας κάνει εντύπωση όμως είναι η σιγουριά του αρθρογράφου λέγοντας: «τὸ παλαιοημερολογίτικο ἱστολόγιο «Ἐν τούτῳ νίκα» μὲ αὐτὸ τὸ κείμενο-λίβελο ἀναλαμβάνει τὴν ἐκπροσώπιση τῆς «τρόϊκας» τῶν ἁγιορειτῶν αὐθαιρέτως καὶ ἀναρμοδίως τάχα;». Όπως βλέπετε, η εν λόγω φράση αφήνει κάποια υπονοούμενα.  Το πρόβλημα με τους αγαπητούς αποτειχισμένους είναι ότι συνηθίζουν να παίζουν σε δύο ταμπλώ. Το ένα είναι αυτά που νομίζουν-φαντάζονται, και το άλλο είναι, (εφ΄ όσον λάβουν απάντηση), η δικαιολογία δια αυτά που λανθασμένα νομίζουν και φαντάζονται! Το έχουμε δεί αρκετές φορές! Πληροφορούμε λοιπόν τον κ. Λ. Ντ. ότι την «τρόϊκα», όπως αρέσκονται συκοφαντικά να ονομάζουν τους Αγιορείτες Πατέρες οι σύγχρονοι νεοαποτειχισμένοι, και συγκεκριμένα τον π. Σάββα (τον έχουμε δεί μία φορά συνομιλώντας μαζί του περίπου 20 λεπτά), τον π. Παίσιο Παπαδόπουλο (δεν τον γνωρίζουμε καθόλου αλλά ούτε και έχουμε συνομιλήσει), τον π. Ευστράτιο (μία φορά δίχως να μιλήσουμε), τον π. Χαρίτωνα (επίσης καμία φορά δεν τον έχουμε δει αλλά ούτε και έχουμε συνομιλήσει) κ.λπ. κ.λπ..... Οπότε αναμένω την δικαιολογία δια την λανθασμένη φαντασιοπληξία που τους χαρακτηρίζει πολλάκις!

Ενοχλείται ο κ. Λ. Ντ. που ανέφερα την φράση «πρώην Παπικός», αλλά δεν ενοχλείται ουδόλως που χρησιμοποιεί την ίδια τακτική λέγοντας σχεδόν 20 φορές την φράση: «το Παλαιοημερολογίτικο ιστολόγιο» προκειμένου να απαξιώσει και να καταστήσει αναξιόπιστο προσωπικά εμένα τον ίδιο υπενθυμίζοντας συνεχώς στο υποσυνείδητο του αναγνώστη (την ίδια τακτική χρησιμοποιούν και στην Τηλεόραση οι διαφημίσεις), ότι είμαι Παλ/της, και ότι συνεπάγεται με αυτό....! Ο νοών νοείτω! 

Συνεχίζει και λέγει:

«1. Περὶ τοῦ «πρώην Παπικός». Εἶναι ἀλήθεια ὅτι κατόπιν μεγάλου θαύματος τοῦ Κυρίου —κατὰ τὸ ὁποῖον ἀνηρπάγη ὄχι μόνον ἀπὸ τὴν αἵρεση ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὴν φιλοσοφικὴ καὶ πολιτικὴ ἀθεΐα, ὅπου ἦτο καταποντισμένος— ἡ ἐπιστροφή του στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἀπὸ ἐλαχίστους ἀδελφοὺς ἔγινε καρδιακῶς ἀποδεκτή·ἰδιαιτέρως ὅταν διαπίστωσαν ὅτι πρόκειται γιὰ ἄνθρωπο μὴ χειραγωγήσιμο στὶς αὐλὲς τῆς δεσποτοκρατίας καὶ στοὺς θιάσους τῆς γεροντοκρατίας!... Γιὰ ὅλους αὐτούς εἴκοσι τέσσερα (24) ἔτη μετὰ ἀπὸ τὴν βάπτισή του —σὲ κολυμβήθρα κι ἐν τρισὶ καταδύσεσι— τὸ 1993 καὶ σὲ ἡλικία 44 ἐτῶν, παραμένει μὲ τὸν κατ’ ἐκείνους ἀπαξιωτικὸ τίτλο «πρώην Παπικός»· ρετσινιὰ ἡ ὁποία χρησιμοποιεῖται ἐναντίον του κάθε φορὰ ποὺ δὲν ὑποτάσσεται στὴν δεσποτοκρατία καὶ στὴν γεροντοκρατία!... »

Λοιπόν θα σας αναφέρω κ. Λ. Ντ. την φοβερότατη σύμπτωση, ότι παρομοίως, κατόπιν μεγάλου θαύματος του Κυρίου, αποτειχίσθηκα παλαιότερα πριν καν υπάρξουν οι Τρικαμηνικοί αποτειχισμένοι, (δίχως βαρύγδουπους τίτλους και δημοσιεύσεις, όπως αρέσκονται να κάνουν οι σύγχρονοι αποτειχισμένοι δημιουργώντας εντυπώσεις), και με δεύτερο θαύμα, ακολούθησα τους συκοφαντημένους Παλ/τες!
Παρομοίως επίσης, και για 16 έτη, παραμένω με την ρετσινιά ότι είμαι ''Παλαιοημερολογίτης'', μία ρετσινιά που αρέσει στους συκοφάντες αλλά δεν αρέσει το ''Ορθόδοξος Χριστιανός''! Φυσικά και την αποδέχθηκα! Οι λόγοι γνωστοί και με τιμούν ιδιαιτέρως!

«Λοιπόν, ἂς μάθουν ὅλοι, ἀντικείμενοι καὶ «φίλοι», νεοημερολογίτες καὶ παλαιοημερολογίτες, πάντες οἱ ἄμοιροι τῆς θείας χάριτος, ὅτι ὁ τίτλος «πρώην Παπικός» τοῦ περιποιεῖ τὴν ὑψίστη τιμή· διότι σηματοδοτεῖ τὸν νόστο του γιὰ τὴν Ἀλήθεια καὶ ὁριοθετεῖ τὴν μεταστροφή του καὶ πιστοποιεῖ τὴν ἐπιστροφή του στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, εἰς τὴν Μίαν Ἁγίαν Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικήν Ἐκκλησία ποὺ ὀρθοδοξεῖ τὴν ἐκπόρευση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος μόνον ἐκ τοῦ Πατρὸς καὶ ἀπορρίπτει καὶ μάχεται κάθε αἵρεση καὶ κακοδοξία τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Προτεσταντισμοῦ καὶ κάθε ἐξ αὐτῶν καὶ ὄχι μόνον αἱρετικὸ βλάστημα, ὅπως ἡ παναίρεση τοῦ διαχριστιανικοῦ καὶ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ!...».

Συμφωνώ μαζί σας και λέγω παρομοίως, και ας το μάθουν όλοι, ότι ο συκοφαντικός τίτλος-προσωνύμιο «Παλαιοημερολογίτης» μου δίνει την ύψιστη τιμή διότι σηματοδοτεί τον δικό μου νόστο για την Αλήθεια και οριοθετεί την  οριστική μεταστροφή και επιστροφή μου στην Εκκλησία του Χριστού, εις την Μίαν Αγίαν Καθολικήν Εκκλησίαν!

Γράφετε ότι δεν δημοσιεύσαμε τον εμφανή λόγο της βραβεύσεώς σας ''παραθεωρώντας'' αυτόν, ότι ''αποκρύψαμε'' διάφορες προϋποθέσεις, ότι ούτε ''περιληπτικώς'' δεν αναφέραμε το προηγηθέν του αποσπάσματος κ.λπ. κ.λπ.... Τι θα απαντήσουμε σε αυτά; Μα κάτι πολύ απλό και αυτό είναι ότι αν θέλαμε κ. Λ. Ντ. να πράξουμε όλα αυτά που γράφετε, δεν θα παραθέταμε καν την πηγή! Την πηγή την παραθέτουμε δια να αναγνώσει αυτούσιο το άρθρο ο αναγνώστης και όχι αναδημοσιευμένο! Οπότε όλα όσα γράψατε καταρρίπτονται έτσι πολύ απλά και υπάρχουν μόνον εις την δική σας, και πάλιν, φαντασιοπληξία! 

«4. Περὶ τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ. Ὡς πρὸς τὸν π. Εὐθύμιο τὸ μένος τοῦ παλαιοημερολογίτικου ἱστολογίου «Ἐν τούτῳ νίκα» δὲν κρύβεται, διότι ξεσκέπασε τὴν ἰδεοληψία τους περὶ τὸ ἡμερολόγιο καὶ μὲ τὴν πρότασή του νὰ ἀποτειχιστοῦν οἱ νεοημερολογίτες ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστὲς ἐπισκόπους τους καὶ οἱ παλαιοημερολογίτες ἀπὸ τὶς παρατάξεις τους· παλαιοημερολογίτες καὶ νεοημερολογίτες ἀποτειχισμένοι νὰ ἑνωθοῦν στὸ κοινὸ ποτήριο· παραμένοντες οἱ μὲν καὶ οἱ δὲ στὸ ἡμερολόγιο ποὺ τοὺς ἀναπαύει τὴν ὁποία δὲν στέργουν νὰ δεχθοῦν οἱ παλαιοημερολογίτες· τοὺς ἀπεκάλυψε ὡς εἰδωλολάτρες-ἡμερολάτρες, ποὺ ἔχουν τὴν ἀναφορά τους στὸ ἡμερολόγιο καὶ ὄχι στὸν Χριστό. Τὸ μένος τους ἐπεκτείνεται σὲ καθέναν ποὺ δέχεται αὐτὴ τὴν αὐτονόητη πρόταση τοῦ π. Εὐθυμίου·μεταξὺ αὐτῶν καὶ στὸν Λ.Ντ.  Ἐπ’ αὐτοῦ δὲν μπορεῖ νὰ εἰπωθεῖ τίποτε περισσότερο. Κάθε νουνεχὴς ἄνθρωπος μὴ ὑποκείμενος σὲ ἰδεοληψίες μπορεῖ νὰ βγάλει τὰ συμπεράσματά του!...»

Και πάλιν φαντασιώνεστε καταστάσεις δυστυχώς! Δεν έχουμε καμία μα καμία εμπάθεια ή μένος προς τον π. Ευθύμιο. Δια τα υπόλοιπα που γράφετε, αυτή είναι η δική σας άποψη και των ομοφρόνων σας. Επιτρέψτε μας να έχουμε άλλη άποψη και αυτή είναι ότι όχι μόνον δεν ξεσκεπάστηκε η δήθεν ημερολατρεία των Γ.Ο.Χ αλλά ξεσκεπάστηκε η ημερολατρεία των σύγχρονων αποτειχισμένων (και όχι μόνο), και θα σας αναφέρουμε και το γιατί:

1. Oταν εμείς αναφέραμε στον π. Ευθύμιο την πρόταση να μην ενσωματωθεί σε καμία «παράταξη» και μεις θα είμαστε μαζί του, ο ίδιος αρνήθηκε με τελείως αστείες δικαιολογίες!

2. Όταν εμείς ζητήσαμε συνάντηση πρόσωπο με πρόσωπο, αρνήθηκαν επίσης, κατηγορώντας εμάς ως μασώνους διότι η εν λόγω τακτική συναντήσεως είναι..... μασωνική!!! Επακριβώς είχαμε αναφέρει: «Εμείς πιστεύουμε ότι ο καιρός των κειμένων, απαντήσεων, ερωτήσεων κ.λπ. παρήλθε. Αν θέλετε και συμφωνείτε, μπορούμε να κανονίσουμε μία συνάντηση με τον πνευματικό σας και να συζητήσουμε  πρόσωπο με πρόσωπο, διότι ο γραπτός λόγος έχει μειονέκτημα σε σχέση με τον προφορικό. Πολλές φορές άλλα γράφονται και άλλα αντιλαμβάνεται κανείς».

3. Όταν εμείς ζητήσαμε χάριν της ενώσεως (εφ΄ όσον οι αποτειχισμένοι δεν είναι όπως ισχυρίζονται ημερολάτρες), να επανέλθουν όλοι στο Π.Η. (όπως ανέφερε χαρακτηριστικά και στα κείμενά του ο όσιος Φιλόθεος Ζερβάκος, δηλαδή επιστροφή στο Π.Η.), και πάλι αρνήθηκαν με επίσης αστείες δικαιολογίες!

4. Όταν εμείς συντάξαμε κείμενο, χάριν της ενώσεως, απορρίπτοντας τις θέσεις περί ακύρων Μυστηρίων, ζητώντας να κάνουν και οι αποτειχισμένοι το ίδιο, όχι μόνον αρνήθηκαν, όχι μόνον αδιαφόρησαν (οι δήθεν κόπτοντες για ένωση), αλλά ήλθε και ο κ. Ρίζος  επίσημα και δημόσια να ακυρώσει τα Μυστήριά μας, ωσάν η αφεντιά του να είναι  Οικουμενική ή Πανορθόδοξη Σύνοδος!!! Θα έλθει ο κ. Ρίζος να μας πεί τώρα ότι εμείς κοινωνούμε ψωμάκι και κρασάκι!!! Να η απόλυτη βλασφημία και να η απόλυτη ύβρις! Ας θυμάται ο κ. Ρίζος και οι λοιποί, ότι η ''ύβρις'' συνοδεύεται από την ''Νέμεσις'' (Θεία δικαιοσύνη)!

Οπότε κ. Λ. Ντ., συμφωνώντας μαζί σας όντως «κάθε νουνεχὴς ἄνθρωπος μὴ ὑποκείμενος σὲ ἰδεοληψίες μπορεῖ νὰ βγάλει τὰ συμπεράσματά του!...».

Δεν σας άρεσε το υστερόγραφό μας για τους ''ανώνυμους'' διότι ήτο «άχρωμη δήλωση» και «πνιγμένη στ΄ απόνερα» του άρθρου. Λυπάμαι κ. Λ. Ντ. αλλά τι θέλετε; Θέλετε μήπως να πράξουμε ότι έπρατταν οι πάπποι μερικών....., δηλαδή να διώκουμε, να ξυλοκοπήσουμε, η να στείλουμε στα δικαστήρια (βλ. διωγμούς Παλ/των);  Να είσθε σίγουρος, ότι αν θέλαμε να ασχοληθούμε με δικαστήρια, τους πρώτους που θα είχαμε στείλει θα ήταν όσους (γράφοντας) μας ονομάζουν «σχισματικούς» και ακυρώνουν τα Μυστήριά μας, τα οποία είναι νομίμως κατοχυρωμένα  και αναγνωρισμένα ως έγκυρα και από την Ελληνική Πολιτεία, και από το Συμβούλιο της Επικρατείας, όπως έχουμε δημοσιεύσει πολλάκις! Σημειωτέον ότι στα άρθρα 378-379 του Αρείου Πάγου οι Παλ/τες δεν είναι ούτε σχισματικοί ούτε αιρετικοί!

Αλλά εμείς κ. Λ. Ντ. δεν είμασθε διώκτες! Ο Ορθόδοξος Χριστιανός, και αυτό είναι σημαντικό γνώρισμά του, δεν διώκει αλλά διώκεται! (όπως εδώ).

Και στην τελική ποιοί είναι αυτοί οι διάφοροι και πάμπολλοι ''ανώνυμοι'' που κατά περίεργον τρόπον εμφανίζονται στην Π.Π. εντός ολίγων δευτερολέπτων από την δημοσίευση της τάδε αναρτήσεως; 

Γράφετε:

«Ἔχω κάθε δικαίωμα νὰ μὴν εἶμαι παλαιομερολογίτης, ὅπως κι ἐσεῖς ἔχετε κάθε δικαίωμα νὰ μὴν εἶσθε νεοημερολογίτες. Ἔχω κάθε δικαίωμα νὰ ἐλέγχω τοὺς παλαιοημερολογίτες ὅταν ὑπονομεύουν τὴν Ὀρθόδοξο Πίστη μου καὶ μετέρχονται δόλια μέσα γιὰ νὰ συντρίψουν τὴν Ἀποτείχιση τῶν νεοημερολογιτῶν ἀπὸ τὸν παναιρετικὸ Οἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς οἰκουμενιστές, ὅπως κι ἐσεῖς ἔχετε τὸ δικαίωμα νὰ ἀμυνθεῖτε ἐὰν κάτι ἀνάλογο ἐπιχειρήσω ἐναντίον σας. Ὡστόσο δὲν ἐπεχείρησα τι ἐναντίον σας. Δὲν σᾶς καλῶ ν’ ἀκολουθήσετε τὸ νέο ἡμερολόγιο· ἀλλὰ νὰ μὴ σταθεῖ τὸ ἡμερολόγιο λόγος τῆς διαιρέσεώς μας, ὥστε ὑπερβαίνοντες αὐτὸ νὰ ἑνωθοῦμε στὸ κοινὸ ποτήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας, ἑνούμενοι μὲ τὸν Χριστὸ καὶ διὰ τοῦ Χριστοῦ μεταξύ μας, ἀκολουθοῦντες δὲ τὸ ἡμερολόγιο ποὺ ἀναπαύει ἕκαστον, ἀλλὰ ἀποτειχιζόμενοι ἀπὸ αἱρετικοὺς ἐπισκόπους καὶ σχισματικὲς παρατάξεις».

Λοιπόν κ. Λ. Ντ., κανείς δεν σας λέγει να γίνετε Παλ/της, αλλά όπως έχετε και ΄σεις δικαίωμα να ''ελέγχετε'' έτσι το έχουμε και εμείς! Λέτε ότι δεν επιχειρήσατε κάτι εναντίον μας, μήπως όμως οι αγωνιστές Αγιορείτες Πατέρες επεχείρησαν κάτι εναντίον σας; επεχείρησαν κάτι εναντίον του Λ. Ντ. ώστε να αποφαίνεστε με βαρύτατες κατηγορίες εναντίον τους λέγοντας: «Στοχευμένη καὶ συντονισμένη προσπάθεια κατὰ τῆς Ἀποτειχίσεως» αλλά και: «ἐπιδιώκουν νὰ ἐσπείρουν τὴν σύγχυση καὶ τὸν ἀποπροσανατολισμὸ καὶ τὴν διάλυση εἰς τοὺς ἐκ τῶν αἱρετικῶν κι αἱρετιζόντων ἐπισκόπων καὶ τοὺς μετ’ αὐτῶν κοινωνούντων ἀποτειχισθέντες καὶ ἀποτειχιζομένους Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς τοῦ νέου ἡμερολογίου»; Έχετε συναίσθηση και επίγνωση των κατηγοριών σας; Να δώσετε αποδείξεις δια όσα γράφετε για τους Πατέρες, όχι δια μέσω γραπτών λόγων, διότι αυτός ο τρόπος δεν είναι απόδειξη, αλλά δια μέσω στοιχείων! Αν δεν το κάνετε τότε σας επιστρέφουμε τον δικό σας λόγο: «δὲν ἔχετε δικαίωμα νὰ λοιδωρεῖτε καὶ νὰ διαβάλλετε μὲ ψεύδη καὶ παραποιήσεις»! Αν έχετε στοιχεία, και όχι λόγια, δια όσα γράψατε κατά των Αγιορειτών Πατέρων, να τα παρουσιάσετε άμεσα!

Τις προτάσεις σας τις συζητούμε και θα τις συζητήσουμε, αλλά να συζητήσετε και να σκεφθείτε και τις δικές μας προαναφερόμενες προτάσεις οι οποίες από μερικούς που δήθεν κόπτονται για ένωση απαξιώθηκαν! Και γιατί; δια να μην απορρίψουν μίαν καινοτομία! Εμείς γνωρίζαμε και γνωρίζουμε ότι οι αληθώς Ορθόδοξοι δεν αποδέχονται καινοτομίες, είτε είναι ημερολογιακές, είτε λειτουργικές, είτε οτιδήποτε άλλο, και πόσο μάλλον όταν επίσης γνωρίζαμε και γνωρίζουμε ποιός ο λόγος της ημερολογιακής καινοτομίας!

Τέλος, όσον αφορά τους πάμπολλους υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας εναντίον του ιστολογίου μας, σας υπενθυμίζω την δική σας φράση που ήτο όντως ορθή:

«Μὴν παραθεωρεῖτε τὸ γεγονός, ὅτι σὲ κάθε περίπτωση ὅλοι παραμένουμε εἰκόνες τοῦ Δημιουργοῦ καὶ Πλάστου μας, καὶ πρὸ τοῦ φοβεροῦ βήματός Του εὑρισκόμενοι τὴν ὥρα τῆς Κρίσεως θὰ δώσουμε λόγο ὄχι μόνον γιὰ τὸ ἐὰν πράξαμε τὸ καλὸ ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸ ἐὰν καλῶς τὸ πράξαμε!...».




Ιωάννης Ν. Παπαρρήγας
Διαχειριστής του Ιστολογίου
και εκδότης του Περιοδικού 
''Εν τούτω Νίκα''.


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top