O π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς σε απάντησή του (https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2018/05/blog-post_116.html) δια τα λεγόμενα της κ. Λωρίτου, αναφέρθη και στο ιστολόγιό μας λέγοντας ότι εκμεταλλευτήκαμε τα ''ψέματα'' της κ. Λωρίτου!  
Για άλλη μία φορά βαρύτατες κουβέντες! Εμείς λοιπόν είμασθε ''εκμεταλλευτές'' που μάλιστα ''επωφεληθήκαμε'' (;) από τα γραφόμενα της κ. Λωρίτου! Γράφοντας ''ήξεις αφήξεις'', γράφοντας ''άλλα αντί άλλων'' κ.λπ  κ.λπ.... και μετά από όλα αυτά ερωτά:

«Μήπως τελικὰ ἀδελφοὶ τῶν ἱστολογίων αὐτῶν τῶν Γ.Ο.Χ., ἐπειδὴ ἀμφιβάλλετε καὶ ἀμφισβητεῖτε μὲ ποιόν συνομιλούσατε τόσον καιρό, θέλετε νὰ συνεχίσουμε τὸν διάλογο μὲ συγκεκριμένες ἐρωτήσεις καὶ ἀπαντήσεις, καὶ τώρα, γιὰ νὰ μὴν ἔχετε ἀμφιβολία θὰ σᾶς στέλνω ἐνυπόγραφα καὶ ἰδιόχειρα γραμμένα τὰ κείμενα τῶν ἐρωτήσεων καὶ ἀπαντήσεών μου;»

Όχι αγαπητέ π. Ευθύμιε ειδικά τώρα που ξεκαθαρίζετε το ζήτημα επιμένουμε ότι δεν θέλουμε να συνεχίσουμε κανέναν διάλογο μαζί σας διότι δεν θέλουμε να πράξουμε αυτό που κάνετε εσείς και το ιστολόγιο ''Πατερική Παράδοση''! Δηλαδή ούτε να κρίνουμε, ούτε να χαρακτηρίσουμε, ούτε να κάνουμε λογοπαίγνια σαν τους ''Σοφιστές'' των αρχαίων χρόνων! Και τούτο δεν το λέγουμε μόνο εμείς αλλά και αρκετοί ακόμα ΜΗ Γ.Ο.Χ που έχουν αγανακτήσει με το εν λόγω ιστολόγιο. Επίσης,  αφού συνεχώς γράφουμε ''ήξεις-αφήξεις'', και ''άλλα αντί άλλων'' κ.λπ., προς τι η συνέχιση του διαλόγου μαζί μας; Προς τι η επιμονή; Για να συνεχίζουμε να γράφουμε αυτά που μας κατηγορείτε;

Συνεχίζει και λέγει ο π. Ευθύμιος:

«Μήπως τελικὰ δὲν σᾶς ἀρέσει ἡ διαφάνεια καὶ θέλετε τὸν προσωπικὸ καὶ ἰδιαίτερο διάλογο γιὰ νὰ μὴν φαίνεται στὸ εὐρὺ κοινὸ ἡ ἀλήθεια καὶ νὰ δίδετε ὡς τροφὴ στοὺς ἀφελεῖς ἀναγνῶστες σας τὴν συνηθισμένη διδασκαλία τῶν Γ.Ο.Χ.; Πάντως δὲν δύναμαι νὰ ἐξηγήσω τὴ νοοτροπία σας, ἡ ὁποία δὲν ἀντιμετωπίζει κατὰ πρόσωπο τὴν ἀλήθεια, ἀλλὰ προσπαθεῖ νὰ στηριχθῆ, σὰν σὲ δεκανίκια, σὲ διάφορα γραφόμενα μὲ τὸν ἀπώτερο σκοπὸ νὰ δικαιολογήση, ἔστω καὶ μὲ τὴν ἀμφισβήτησι, μὴ ἔχοντας ἄλλο τρόπο, τὰ κακῶς κείμενα τῶν Γ.Ο.Χ.»

Και συνεχίζει ο π. Ευθύμιος λέγοντας ότι μάλλον δεν μας αρέσει η ''διαφάνεια'', για να μην φανεί η δήθεν αλήθεια και και και........ Μάλλον ο π. Ευθύμιος θεωρεί ότι το ''ευρύ κοινό'' αποτελείτο από ''βλάκες'' και δεν μπορεί ούτε να κρίνει ούτε να ερευνήσει από μόνο του και χρειάζεται επειγόντως την ''διαφάνεια'' που παρέχει ο π. Ευθύμιος! Οι αναγνώστες μας είναι ''αφελείς'' που τους δίνουμε την συνηθισμένη διδασκαλία των Γ.Ο.Χ ως δήθεν τροφή! Τα λοιπά γραφόμενα δεν τα σχολιάζουμε καν!

Και μετά απ΄ όλα αυτά λέγει:

«Δι’ αὐτὰ τὰ ὁποῖα ἔγραψα χάριν τῆς ἀληθείας, ζητῶ ἀπὸ τοὺς ἀδελφοὺς τὴν κατανόησι καὶ τὴν συγχώρησι καὶ τὴν διόρθωσι βεβαίως, ἂν σὲ κάτι δὲν τοὺς κατενόησα ἢ τοὺς ἀδίκησα, γνωρίζοντας ὅτι ἐμεῖς σὰν ἄνθρωποι, ἐπειδὴ βλέπουμε μόνο τὰ ἐξωτερικά,  δυνατὸν νὰ σφάλλουμε στὶς ἀπόψεις μας καὶ ἐκτιμήσεις μας, ὁ δὲ Θεός, ὁ ὁποῖος ἐτάζει νεφροὺς καὶ καρδίας, εἶναι ὁ μόνος ὁ ὁποῖος εἶναι ἀδέκαστος καὶ δίκαιος κριτής».

Μάλιστα! Και πως θα δει ο π. Ευθύμιος τα ''εσωτερικά'' όταν αρνείται την συνάντηση και τον διάλογο κατ΄ ιδίαν; Σημειωτέον ότι την συνάντηση αυτή που ζητούσαμε την είχε κατακρίνει ως ''μασωνική πρακτική''!  

Για να μην γράφουμε τα ίδια και τα ίδια καλό θα ήταν π. Ευθύμιε πρωτίστως να τηρούσατε όσα γράφετε όπως επί παραδείγματι: «ἐμεῖς σὰν ἄνθρωποι, ἐπειδὴ βλέπουμε μόνο τὰ ἐξωτερικά,  δυνατὸν νὰ σφάλλουμε στὶς ἀπόψεις μας καὶ ἐκτιμήσεις μας, ὁ δὲ Θεός, ὁ ὁποῖος ἐτάζει νεφροὺς καὶ καρδίας, εἶναι ὁ μόνος ὁ ὁποῖος εἶναι ἀδέκαστος καὶ δίκαιος κριτής», αλλά δυστυχώς και τα γράφετε και δεν τα τηρείτε όπως βλέπουμε από τους χαρακτηρισμούς σας και πάλιν παραπάνω! 

Και για να ξεκαθαρίσουμε και κάτι πολύ σημαντικό· αν κάποιος ερευνήσει το παλαιό και νέο ιστολόγιό μας πατώντας την φράση ''Τρικαμηνάς'' θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν πάμπολλα άρθρα και συνομιλίες τις οποίες ο π. Ευθύμιος λησμονεί! Και μετά ομιλούμε περί διαφάνειας; Πόσες τελικά συνομιλίες και πόσοι διαλόγοι πρέπει να γίνουν δια να φανούμε όπως θέλει ο ίδιος;

Και για να κλείσουμε το θέμα μία και καλή! Αν θέλει ο π. Ευθύμιος την συμπόρευση μαζί μας, και όταν λέγουμε μαζί μας εννοούμε εμάς ως πρόσωπα και όχι ως κάποιες παρατάξεις (εμείς δεν εκπροσωπούμε καμία Σύνοδο Γ.Ο.Χ), τότε και τους τρόπους έχουμε παρουσιάσει και τους έχουμε εξηγήσει, όπως και τους λόγους. Αν δεν θέλει, τότε μπορεί να συμπορευτεί μόνος του εφ΄ όσον δεν διαφωνεί μόνο μαζί μας αλλά με όλους, δηλαδή και με αυτούς τους αποτειχισμένους μη Γ.Ο.Χ.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ








3 comments:

  1. Αδελφέ Ιωάννη, μην ασχολείσαι με αμετανόητους σχισματοαιρετικούς. Τους έχουν καταλάβει όλοι πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως και δεν θα συνεχίσω να ασχολούμαι με λόγους τους οποίους (όπως τους oνομάζει και ερμηνεύει ο Ζιγαβηνός): «Λόγοις σοφιστικοίς και πειραστικοίς»! Έτσι ονομάζει τους λόγους όσων πειράζουν, στενοχωρούν και ειρωνεύονται τους άλλους!

      Διαγραφή
  2. Δυστυχῶς συνεχίζει ὁ ἀγαπητὸς διαχείρισης τοῦ ἰστολογίου «πατερικὴ παράδοση» νὰ διαγραφεῖ τὰ σχόλια. Εἰδικὰ αὐτὰ ποὺ πληροφοροῦν τοὺς ἀναγνῶστες του, ὅτι κάνει αὐτὲς τὶς διαγραφές. Τὸ ἔχω παρατηρήσει ἐπανειλημμένως.
    Κατὰ τὰ ἄλλα ἐπιθυμοῦν διαφάνεια στοὺς διαλόγους μεταξύ μας. Διαβεβαιει δὲ καὶ ὁ πάτερ Εὐθύμιος ὅτι ὁ διαχειριστὴς "...σηκώνει ὅλο τὸ βάρος τῆς λειτουργίας...ἀφιερώνει πολλὲς ὧρες γιὰ νὰ τὸ ἐλέγχη καὶ τὸ ἐνημερώνη,..."

    Ἐπίσης, (λέει ὁ π. Εὐθύμιος) "...μὲ ἐρωτᾶ διὰ πολλὰ θέματα καὶ παίρνει εὐλογία, τρόπον τινά, γιὰ τὸ πῶς θὰ τὰ χειριστῆ, τί θέσι θὰ κρατήση...", ἐπίσης "τὸ ἱστολόγιο «Πατερικὴ Παράδοση» εἶναι αὐτὸ μὲ τὸ ὁποῖο συνεργάζομαι, λειτουργεῖ μὲ τὴν εὐλογία μου, ταυτίζομαι μὲ τὴν γραμμή του καὶ τὶς θέσεις του καὶ τὰ λάθη τὰ ὁποῖα ἀνθρωπίνως γίνονται θέλω οἱ ἀδελφοὶ νὰ τὰ ἀποδίδουν σὲ ἐμένα καὶ ὄχι στὸν κ. Παναγιώτη Σημάτη, ὁ ὁποῖος ἀνιδιοτελῶς καὶ ἀόκνως ἀγωνίζεται, ὄχι γιὰ προσωπικοὺς λόγους, ἀλλὰ χάριν τῆς πίστεως καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας....

    Ἐδῶ θὰ ἤθελα νὰ κάνω κάποιες ἐρωτήσεις. Δηλαδή, ἡ ἐνέργεια νὰ διαγράφει τὰ σχόλια πού σᾶς ἐλέγχουν, ἢ ἀπαντοῦν στὶς κατηγορίες σας, λέγεται ἀγώνας ἀνιδιοτελής; Ἢ χάριν τῆς πίστεως; Ἢ ὡς πνευματικός του τὰ ἐγκρίνεται, ἀφοῦ σας ρωτᾶ, ὅπως λέτε; Καὶ ποῦ θὰ ἀποδώσουμε αὐτὴν τὴν ἀδικία (ἐκτὸς ἂν δὲ τὴν θεωρεῖτε ἀδικία) στὸ νὰ μὴ ἐνημερώνονται οἱ ἀναγνῶστες σας τὶς ἐνστάσεις τῶν λεγομένων σας; Στὸν διαχειριστὴ ποὺ τὰ ἀποκρύβει καὶ δέ σας ἐρωτᾶ, ἢ σὲ σᾶς ποὺ, ἄν σᾶς ἐρωτᾶ, ἐγκρίνεται τὴν διαγραφὴ των καὶ ἀναλαμβάνετε (ὅπως λέτε) τὰ λάθη του;

    Λυποῦμαι πολύ, διότι διὰ τῆς γραφίδος σας δείχνεστε ὑπερασπιστὴς τῆς ἀληθείας καὶ τῆς διαφανείας καὶ διὰ τῆς ἀνοχῆς σας (συγνώμη ποὺ τὸ λέω) ὑποκριτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top